sobota, 15 lutego 2020

6 miesięcy!

Naprawdę? Kiedy to zleciało? Coraz bardziej przytłacza mnie myśl, że zostały jeszcze tylko 4 miesiące. Zapisałam się też na test GED, żeby nie musieć wracać do liceum i powtarzać rok. Będę go pisać na początku kwietnia.
Nie mam za wiele do napisania, bo nic na razie się nie dzieje. Jest zima. Temperatura skacze. Czasami jest w dzień nawet dodatnia temperatura, a za 2 dni już -10. To samo nocą. Najniższa temperatura, jaka była, to chyba -28. Chociaż mam w tym roku zimę, bo w Polsce słyszałam, że w tym roku dramat.

Wrzucam kilka fot z dłuższego okresu.

Tym razem narty i inny stok

Szkolne lodowisko

Zimowy poranek w drodze do szkoły

6 komentarzy:

  1. Ja niedawno zaczynałam wypełniać aplikację, a już tyle czasu minęło i czekam już na placement. Zazdroszczę zimy, u nas to naprawdę w tym roku jakaś masakra. Widać, że dobrze się bawisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to się wymrożę za wszystkie czasy, bo nadal nadają mrozy nawet ponad 20 stopni. Trzymam kciuki za placement!

      Usuń
  2. A czy to nie tylko GED i HS Diploma pozwala ci nie wracać do szkoły? Myślałam, że bez ukończenia szkoły ACT i SAT nic ci nie dają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje! Pomyliłam się, chodziło mi o GED, już poprawiłam :) Dzięki.

      Usuń
  3. Wowo, też mnie to przeraża, jak szybko czas mija - mi już niedługo zostanie te 100 ostatnich dni. Mi też wszyscy mówili, że w Michigan jest zawsze ogromna i straszna zima a w sumie w tym troku taka średnia była :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajnie! Ja z dzieciństwa pamiętam zimy z -20*C, ale ani ostatnio w Polsce ani podczas wymiany w Teksasie tego nie doświadczyłam :( Z drugiej strony 28*C zimą to też doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń