niedziela, 13 października 2019

Hello October!

Postanowiłam pisać krócej, ale za to częściej, bo jak mi się nazbiera, to później nie mogę się zmobilizować i usiąść do tego ;)

Październik zaczął się w miarę ładną jesienną pogodą, więc z koleżankami pojechałyśmy na pole kukurydzy, żeby zrobić małą jesienną sesję zdjęciową.
Jak widać, są już pierwsze ozdoby na Halloween. Nie mogę się już doczekać tego święta :D



Mój przysmak! Makaron z serem ;)


Jesień jesienią, ale żeby na początku października tak sypnęło śniegiem?! WTF... W piątek w dzień trochę popruszyło, ale przestało, ale to jaka śnieżyca rozszalała się podczas meczu footballu, to już mnie zdziwiło. Z jednej strony było fajnie, każdy był ubrany po czubek głowy i zawinięty dodatkowo w koc, ale jak się przestało skakać, to robiło się strasznie zimno, mimo tego, że było się ubranym. W ciągu 2óch dni temperatura spadła z 15 do 5 stopni. Brrr.



3 komentarze:

  1. O ja śnieg!!! Moze przyślę Ci trochę słońca, bo u mnie jeszcze nieźle świeci. Bardzo fajne te jesienne zdjęcia w kukurydzy. Też nie mogę doczekać się halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce też nie za ciepło, ale śniegu jeszcze nie widać :D Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mecz footballu w październiku w śniegu, nie ma co haha. Ta sesja wygląda naprawdę nieźle! Mi mac'n'cheese nie za bardzo przypadł do gustu :c

    OdpowiedzUsuń