niedziela, 10 listopada 2019

Hello November!

Jednak nie idzie mi systematyczne pisanie, więc będzie, jak będzie.

Zrobiło się bardzo zimno. W dzień temperatura na plusie, ale w nocy już na minusie. Na poniedziałek zapowiadają -7 w dzień i -14 w nocy :/ Już kilka razy padał śnieg, ale tylko trochę i zaraz znikał.

Poranek ze śniegiem, kawą i Kluskiem

Na początku października razem z koleżankami i naszymi rodzinami pojechaliśmy do Minneapolis na mecz footballu. Grali Minnesota Golden Gophers z Nebraska Cornhuskers. Tak się składa, że mój host tata i rodzice moich koleżanek pochodzą z Nebraski, więc kibicowaliśmy właśnie Huskersom, ale przegrali 7: 34, ale i tak bawiłam się bardzo dobrze.





Październik to oczywiście halloween! Dynie wszędzie! W sklepach można było kupić chyba wszystko o smaku pumpkin spice. Moje halloween nie było standardowe, ponieważ pojechałam z hostami do Lakeville na pogrzeb siostry host babci i wróciliśmy bardzo późno.

Jedziemy po dynie!

Piękna jesień!

Okolica przed halloween



1 komentarz:

  1. Uwielbiam mopse, więc zazdroszczę, że możesz żyć teraz z Kluskiem haha :)

    OdpowiedzUsuń